Åbne/lukkevagter søges til caféen

Hanne Bloch
26. marts 2018 kl. 08:31

Kære alle

I forlængelse af bestyrelsens opslag på Facebook forleden, så har vi rigtig meget brug for jeres opbakning til at få caféen op at køre igen. Vi ønsker at skabe et klubliv og et fællesskab for klubbens medlemmer, og et sted hvor vores gæster føler sig taget godt i mod.

Årgangene er blevet informeret om, hvilke vagter vi har brug for, at de dækker i foråret. Derudover har vi brug for hjælp fra cirka 5 personer, som fast vil hjælpe til med at åbne op for vagterne og låse af, når vagten er ovre. Man kan vælge en fast dag, hvor man åbner og lukker, eller man kan byde ind på de dage, hvor man har mulighed for det. Man vil naturligvis blive honoreret for sin indsats. Dette vil være fleksibelt alt efter, hvor meget man hjælper til. Forventningerne til åbne/lukkevagterne er:

• At man kan låse op og låse af mindst én gang hver 2. uge
  • At man er klar til at lukke op for vagterne til tiden og er klar til at låse af til tiden
  • At man kort sætter de pågældende vagter ind i, hvad de skal sørge for og hvordan
  • At man er 18+
  • Derudover vil det være rigtig fint, hvis man også tager en vagt i ny og næ :-)

Åbne/lukkevagterne får selvfølgelig en grundig introduktion i, hvordan de skal forberede vagterne til salget. Det er IKKE kompliceret :-)

Kontakt Hanne Brandt på cafefch@gmail.com eller på 20 64 29 79, hvis du kunne være interesseret i en åbne/lukkevagt.