Årets andespil er aflyst!

20. november 2020 kl. 16:00
Corona aflyser klubtradition

Endnu et arrangement må aflyses som følge af forsamlingsforbuddet og risikoen for Coronasmitte. Denne gang er det Pigeaktivitetsudvalgets årlige andespil, som må droppes og gemmes til en anden god gang.

Andespillet er ellers en tilbagevendende klubtradition som hvert år omkring adventstid trækker flere generationer af huse og samler FC-spilleres familier i klubhuset til æbleskiver, gløgg og en hyggelig dyst om fine præmier fra en række sponsorer.

Forhåbentligt kan juletraditionen genoplives til næste jul.

Andespillet gav sidste år et flot overskud, som er øremærket til pigeafdelingens ture til stævner og cups m.m.

Pigeaktivitetsudvalget står udover andespillet for det populære træningsstævne Hummel Cup samt udlandsture og for den fælles tur til Dana Cup i Hjørring for alle U12-U18 Piger i klubben.

Fuldt hus til andespil (2019)http://www.fchorsens.dk/klubnyt/klubben/fuldt-hus-til-andespil/

Billeder fra Andespillet 2019: