Bestyrelsen søger

12. november 2020 kl. 21:00
Er du klubbens nye sekretær eller kasserer?

FC Horsens søger nye kræfter til bestyrelsen i form af:

• en sekretær
  • en kasserer
  • et menigt bestyrelsesmedlem.

FC Horsens har brug for nye kræfter i bestyrelsen. Vi ved at frivillige ikke hænger på træerne, men vi tror på, at der er personer der gerne vil være med til at forme og udvikle FC Horsens, så vi kan forblive med at være den største og bedste fodboldklub i Horsens Kommune.

Bestyrelsen er i gang med mange indsatser og nye initiativer, som skal styrke os som klub. Et par eksempler er:

• Etablering af cafemiljø,  hvor vi er i hyppig dialog med Horsens Kommune
  • Forbedring af FC' anlæg herunder tribune, skur og fitnessrum
  • Nyt sponsorkoncept til gode for hele klubben
  • Et stort innovationsprojekt i form at skabe Sydbyens bevægelsespark

Ovenstående kræver at vi bliver fuldtallige i bestyrelsen, hvorved vi søger følgende:

En sekretær med følgende arbejdsopgaver:

• Ansvarlig for årlig mødeplan (første mandag i hver måned – undtaget juli) – udsendes i december
  • Ansvarlig for mødeindkaldelse og dagsorden herfor senest 8 dage inden mødet
  • Ansvarlig for udarbejdelse af dagsorden til generalforsamling ifølge vedtægterne og rettidig indkaldelse hertil via mail og hjemmesiden – senest 14 dage inden.
  • Ansvarlig for referat af bestyrelsesmøder og generalforsamling
  • Retter dokumenter og principper til og sikre de ligger tilgængelig på hjemmeside etc.
  • Være en del af bestyrelsen og kan tilgå andre opgaver, hvis det har interesse

En kasserer med følgende arbejdsopgaver:

• Ansvarlig for FC Horsens økonomi
  • Ansvarlig for fremlæggelse af regnskab for bestyrelse og generalforsamling
  • Ansvarlig for udarbejdelse af det overordnede budget for FC Horsens og dets afdelinger
  • Ansvarlig for tilsyn med FC Horsens egenkapital, herunder udarbejdelse af forslag til placering af overskydende likviditet
  • Foretager budget opfølgning
  • Godkender regnskaber
  • Være en del af bestyrelsen og kan tilgå andre opgaver, hvis det har interesse

Et menigt bestyrelsesmedlem, som blandt andet går ind i de beskrevne indsatser og  initiativer

Der må påregnes en arbejdstid ml. 1-5 timer om ugen

Hvis du er interesseret i en af ovenstående roller i FC Horsens bestyrelse, må du meget gerne kontakte et af bestyrelsens medlemmer: