FC RUN - sammen i bevægelse

16. januar 2021 kl. 08:00
Løb eller gå en tur for en god sag - ALLE kan være med!

Snør løbeskoene og løb eller gå en tur i naturen for fællesskabet og for at støtte en god sag, sådan lyder opfordringen fra klubben og initiativtager 17-årige, Helena Cargnelli, der er spiller og U11 træner i FC Horsens.

Helena er kommet på idéen, da mange er isoleret og savner fodbolden og fællesskabet. - Jeg håber, at mange vil være med til at gøre noget sammen - hver for sig, samt være med til at finde motivationen og støtte Broen, Horsens, som hjælper børn til en aktiv fritid.

Hvad er FC RUN?
FC Horsens etablerer med denne event en aktivitet, som alle kan deltage i, og som kan gennemføres hvornår man vil i januar måned. Alle der deltager er med til at bakke op om fællesskabet i klubben og samtidig støtte en god sag. Det koster 2 kr. pr. kilometer at deltage, og du bestemmer selv hvilken af nedenstående distancer, du vil gå eller løbe:

• 2,5 km. = 5 kr. pr. deltager
  • 5 km.    = 10 kr. pr. deltager
  • 7,5 km.  = 15 kr. pr. deltager
  • +10 km. = 20 kr. pr. deltager

* Du kan betale med betalingskort eller Mobilepay.

Tilmelding
Tilmeld dig selv eller hele familien. Du vælger selv, om du/I vil deltage flere gange osv.

Klik her for tilmelding

Bak op om fællesskabet og støt BROEN, Horsens
HELE BELØBET GÅR TIL BROEN, Horsens. En støtteorganisation som hjælper børn til en aktiv fritid.

Fra klubbens side opfordrer vi alle til at komme ud og få noget frisk luft. Hele familien kan være med og samtidig støtte en god sag. Husk at løbe eller gå hver for sig.

Del din tur med FC Horsens Facebookside
Når du har været af sted på din tur, er du velkommen til at sende et billede til klubbens facebookside. Her vil vi dele billeder og sende hilsner, mens vi venter på at Corona slipper sit tag.

God tur og tak for din støtte til til fællesskabet og til BROEN, Horsens.

Bestyrelsesformand
Christina Egelund Antonsen