Generalforsamling i FC Horsens udsat

Mogens Hansen
11. april 2020 kl. 18:03

Der holdes generalforsamling i FC Horsens mandag den 27. april 2020  kl. 20.15. General-forsamlingen holdes i FC Horsens klubhus, Ternevej 83, 8700 Horsens med følgende dagsorden:

2. Beretning om det forløbne år.
  3. Forelæggelse af regnskab for 1/1-31/12 2019.
  4. Fastsættelse af kontingentsatser.
  5. Berhandling af indkomne forslag.
  6. Valg af formand (lige årstal)
  7. Valg af næstformand (ulige årstal)
  8.  Valg af kasserer (ulige årstal)
  9. Valg af bestyrelsesmedlemmer
  10. Godkendelse af formænd for stående udvalg - herresenior, herreungdom, damesenior og pigeungdom.
  11. Valg af ekstern revisor.
  12. Eventuelt

Forslag, der ønskes forelagt generalforsamlingen til behandling eller vedtagelse, skal være formanden i hænde senest 8 dage før generalforsamlingens afholdelse.

Bestyrelsen

FC Horsens følger myndighedernes anvisninger for at undgå spredning af Covid-19, og da der ikke inden den 27. april lempes på anvisningerne med hensyn til antallet af personer, der må forsamles, vil generalforsamlingen bliver udsat. Der vil, når det igen bliver muligt at forsamles i et større antal med 14 dages varsel blive indkaldt til en ny generalforsamling.