Gratis billet til AC Horsens - Esbjerg den 22. april

Hanne Bloch
13. april 2017 kl. 09:44

Hyldest til samarbejdsklubberne

AC Horsens vil gerne hylde alle samarbejdsklubberne ved at lave en klubdag til hjemmekampen mod Esbjerg den 22. april kl. 16.00.

AC Horsens tilbyder derfor en gratis billet til alle FC Horsens' medlemmer og trænere/ledere, og vi håber at rigtig mange har lyst til tage del i klubdagen, hvor AC Horsens takker for det gode samarbejde. Klubberne bliver hyldet klokken 15.30, så mød gerne op i god tid inden kampstart.

Alle trænere og ledere har i dag modtaget informationen omkring de gratis billetter, og I skal derfor melde tilbage til jeres træner/trinleder, så vi kan lave en samlet tilmelding til AC Horsens. Skulle jeres træner/trinleder være på påskeferie, så send jeres navn + hold til Hanne på fchorsens2008@gmail.com senest søndag den 16.4 kl. 20.00, så sørger jeg for, at I får en billet :-).