Indkaldelse til generalforsamling

Husk tilmelding!

Indkaldelse til generalforsamling 2021

Der holdes generalforsamling i FC Horsens mandag den 31. maj 2021 kl. 20.00

i FC Horsens' klubhus, Ternevej 83, 8700 Horsens med følgende dagsorden:

1. Valg af dirigent.
  2. Beretning om det forløbne år

- og orientering om FC Horsens fremadrettede planer.

1. Orientering om og godkendelse af etablering af Sydbyens Bevægelsespark
  2. Forelæggelse af regnskab for 1/1 2020 - 31/12 2020.
  1. Fastsættelse af kontingentsatser.
  1. Behandling af indkomne forslag.
  1. a. Valg af formand - Mogens Hansen ønsker at stoppe og der konstitueres en formand indtil næste års generalforsamling, hvor formanden skal vælges. (formandskandidat haves)

7. b. Valg af næstformand (ulige årstal) - på valg er Søren Jochimsen villig til genvalg.
    7.c. Valg af kasserer (uligeårstal) - posten er vacant.  Mogens Hansen er villig at indtræde på denne post.
    7.d. Valg af bestyrelsesmedlemmer
  • Per Lundsgaard - ønsker ikke genvalg.
  • Wenche Svenning er indtrådt i bestyrelsen og skal vælges for to år.
  • 1 post som sekretær for bestyrelsen er vacant
  • 1 post vacant
    7.e Godkendelse af formænd for stående udvalg - herresenior, herreungdom, damesenior og pigeungdom.
  1. Valg af to revisorer og en revisorsuppleant - på valg er Søren Hansen og Christina Thomsen. Posten som suppleant er vacant.
  2. Eventuelt.

- - - - - - - - - -

Forslag, der ønskes forelagt generalforsamlingen til behandling eller vedtagelse, skal være formanden i hænde senest 8 dage før generalforsamlingens afholdelse.

++ Ekstraordinær generalforsamling ++

Hvis bestyrelsens forslag til ændringer i FC Horsens vedtægter vedtages på den  generalforsamlingen med de krævede 2/3 flertal, og der ikke er, som det også fordres i vedtægterne er en 1/3 af klubbens medlemmer der deltager i afstemningen, indkaldes der  til ekstraordinær generalforsamling efter behandlingen af den ordinære generalforsamlings punkt 6, så vedtægtsændringerne kan få gyldighed fra i år.

Dagsorden for den ekstraordinære generalforsamling:

2. Vedtagelse af vedtægtsændringer

Tilmelding nødvendig
FC Horsens følger myndighedernes Corona-anvisninger. Vi skal derfor i forvejen vide, hvem der vil deltage i generalforsamlingen, hvor alle medlemmer har stemmeret - ungdomsmedlemmer i kraft af en af forældrene. Tilmelding til generalforsamlingen skal ske online senest  to dage før generalforsamlingen - fredag den 28 maj.

Tilmeld dig her

Tilmelder der sig flere end Corona-regler tillader - i øjeblikket 50 personer - vil generalforsamlingen blive udsat.

Bestyrelsesformand
Christina Egelund Antonsen