Opgradering af styrkelokalet via støtte fra Engell Friis Fonden

image Styrkelokalet i sin nuværende udgave
21. september 2020 kl. 17:20
60.000 kr. i støtte fra Engell Friis Fonden

FC Horsens modtager 60.000 kr. fra Engell Friis Fonden til styrketræningsudstyr

I klubben har der igennem længere tid været et stort ønske om, at få opgraderet og genetableret klubbens træningslokale med træningsmaskiner til medlemmer i ungdomsafdelingen og seniorafdelingen.

Engell Friis Fonden har nu hjulpet os rigtig godt på vej, idet de har meddelt klubben, at de bakker op om denne indsats og giver klubben en fondsdonation på 60.000 kr. Med dette bidrag kan vi snarest købe nye træningsmaskiner til lokalet og tænke styrketræning ind som en del af træningen i FC Horsens.

FC Horsens siger en stor tak til Engell Friis Fonden for deres støtte, som giver et kæmpe boost til klubben og understøtter klubbens vision om at være en attraktiv klub i lokalområdet samt klubbens målsætninger om mulighed for at udvikle sig både fysisk, personligt og socialt.

Link til Engell Friis Fondens hjemmeside