Pantdonering via Føtex

image Pantdonering via Føtex
12. oktober 2020 kl. 13:05

Vi i føtex Horsens er vi stolte af i torsdags, at have overrakt 9293,50 kroner til FC Horsens – takket være jer! Hver gang I har valgt at donere jeres pantpenge i varehuset, har I nemlig støttet foreningen, der hver dag kæmper for at sikre en sund og aktiv hverdag for vores børn og unge.

Tak til dem, og tak til jer!

Husk at I stadig kan donere jeres pant nede i vores varehus og være med til at gøre en forskel. I de kommende 6 måneder har I stadig mulighed for at støtte FC Horsens.

Føtex Bankagervej har gennem flere år været en stor hjælp med sponsorater til Føtex Pokal Cup og Hummel Cup og vores fodboldsskoler.

Modtagelse af denne pantdonation viser, at de på alle måder tænker FC Horsens ind i deres arbejde og hvordan de kan bidrage til vores klubliv.  Stor tak til Føtex men også en stor tak til vores naboer i Sydbyen, som har ladet deres pantpenge gå til klubben.

En overraskelse er fulgt med, da Føtex lagde et flot  beløb oveni i pantdoneringen der gjorde at det udløste et Sølv sponsorat i klubben, 2021. Det er en utrolig flot gestus, da de på allerede på flere fronter  bidrager med stor hjælp. En stor stor tak, som viser, at de tror på os som klub og den udvikling, vi har igang.