Skærpede corona-restriktioner i Horsens Kommune

10. december 2020 kl. 16:00
Nye regler gældende til 3. januar

I FC Horsens følger vi naturligvis myndighedernes retningslinjer og anvisninger på området. Følgende er præciseringer som følge af de nye Corona-restriktioner gældende fra 11. december til 3. januar:

Horsens Kommune er blandt kommunerne med skærpede Corona-restriktioner. Dermed gælder følgende i forhold til træning samt kampe og stævner:
  • Ingen indendørstræning fra i morgen (d. 11.12.) kl. 16 og foreløbig frem til d. 3.1.

• Udendørstræning kan fra i morgen (d. 11.12.) kl. 16 maksimalt foregå i grupper af 10 personer (inkl. træner) pr. afmærkede bane. Dette gælder også foreløbig frem til d. 3.1.

• De nuværende regler om at blive hjemme ved symptomer, undgå kropskontakt og huske afspritning og afstand m.m. gælder fortsat. Ligeledes gælder at alle møder omklædt og forlader anlægget umiddelbart efter træning.

• Trænere skal sikre monitorering ved brug af Kampklar af hensyn til evt. smitteopsporing.

Link til fodboldens coronaregler

Alle ønskes en glædelig jul og et godt nytår.
/ Bestyrelsen

Bestyrelsesformand