Standerhejsning den 30. januar kl. 10.00

17. januar 2016 kl. 16:22

Seniorholdene indleder træningen

Herre seniorspillerne i FC Horsens indleder træningen i det nye år lørdag den 30. januar kl. 13.00, hvor der efter træningen holdes spillermøde i klubhuset, hvor klubben byder på en tallerken varm suppe. Derefter trænes der hver tirsdag (kl. 18.00) og torsdag (kl. 19.15), så længe der skal trænes på kunstgræsbanen på Bankager Stadion.

Det er som i efteråret Lars Alrø (S2) og Jesper Danefeld (S3), der varetager træningen.

Efter den første gang træning i 2016 er der spillermøde i klubhuset, hvor der serveres en tallerken suppe, og trænerne forelægger planerne for foråret.

Serie 2-holdet spiller allerede den første træningskamp lørdag den 6. februar mod Hatting/Torsted på kunstgræsbanen i Torsted. S3 deltager i den træningsturnering, som DBU Jylland arrangerer, og her er første kamp i weekenden den 20.-21. Februar. Turneringsplanen er endnu ikke offentliggjort.

Vi glæder os til at se rigtigt mange til den første træningsdag den 30. januar. Omklædning foregår i FC Horsens klubhus, Ternevej 83.

/Mogens Hansen