Menu

Hummel Cup 8:8 info

image

Hummel Cup - Sport24 Cup - god matchning for alle

U11 - U13 Piger 8:8 afvikles 15.-17. marts 2024

Vi anbefaler, at klubberne tilmelder sig så hurtigt som muligt, for at sikre en plads. Husk I er først tilmeldt, når stævnegebyret er betalt og registreret. 50% på holdgebyret ved tilmelding inden 1/2-23.

  • Alle kampe afvikles på kunstgræs
  • Uddannede kampledere
  • 1 kamp fredag, 2 kampe lørdag, 1 kamp søndag (modstander aftales lørdag aften)
  • Spilletid 2x 25 min.
  • God forplejning
  • Indkvartering på Bankagerskolen, Bankagervej 99, 8700 Horsens

Deltagergebyr 675 kr. pr. spiller. Holdgebyr 1000 kr. inkl. 2 ledere.
50% rabat på holdgebyret ved tilmelding inden 1/2-24.
Holdgebyret betales straks ved tilmelding. Deltagergebyret betales senest den 15. februar 2024.

Tilmelding efter først til mølle princippet. Tilmeld her

Beløbet indbetales på konto: 1685 3224695720 eller Mobilepay 551872. Husk at angive holdnavn og række.

Tilmeldingsfrist 15. februar 2024

Spilleregler:

  • Spilletiden er 2x 25 min. med mindre at holdene aftaler andet indbyrdes.
  • Der spilles efter DBU Jyllands regler
  • Der er fri udskiftning under hele stævnet og ingen begrænsning på et holds størrelse. Hummel Cup er et træningsstævne, og vi opfordrer holdene til at tænke på udvikling frem for resultater samt at alle hold udviser fair play overfor modstandere, trænere, dommere. Dette gælder også forældre og tilskuere.

Spillesteder:

  • Designa Arena Kunstgræs 1, Bankagervej 83, 8700 Horsens (FC Horsens)
  • Designa Arena Kunstgræs 2, Bankagervej 83, 8700 Horsens (FC Horsens)

Ankomst og indkvartering:
Holdene skal melde deres ankomst på stævnekontoret. Her afregnes for evt. ekstra deltagere eller ekstra ledere. Herefter anvisning af klasselokaler og indkvartering. 

Al Parkering foregår på skolens parkeringsplads - Ingen parkering på brandveje nær skolens bygninger!

Kampprogram 8:8
Klik her for online kampprogram

Kampprogrammet er dannet ud fra holdenes tilmeldinger samt evt. resultater i turneringen i efteråret 2023. Vi forsøger at skabe et kampprogram med gode og jævnbyrdige kampe, der kan give holdene en god matchning. 

Vi opfordrer samtidig trænerne til at tale sammen om kampene og skabe de bedste vilkår for spillerne. 

Kampprogram søndag 8:8:
Kampprogrammet dannes lørdag aften ud fra resultaterne i stævnet.

Pauseaktiviteter:

  • Benyt Sydbyens Bevægelsespark
  • My Selfie kamera
  • Storskærm
  • Konkurrencer
  • Bowl 'n Fun (egenbetaling)
  • Megascope biograf (egenbetaling)

Komplet stævneprogram med indkvartering og praktiske informationer
Klik her for komplet stævneprogram

Ophold og ordensregler:

  • Holdene indkvarteres på:
  • Bankagerskolen, Bankagervej 99, 8700 Horsens
  • WI-FI: Horsens Hotspot / HK-Hotspot. Kode: horsens2012
  • Alle skal være på værelserne kl. 22.30 - ro senest kl. 23.00
  • Der er separate lederrum til mandlige ledere
  • Afrejse: Trænere og ledere er ansvarlige for at lokalerne er fejet samt stole og borde er stillet på plads. Klasselokalet skal godkendes af Stævnekontoret inden afrejse.

Menuplan:

  • Gratis frugt til spillere, trænere og ledere
  • Gratis kaffe / the til trænere og ledere

Fredag aften (18.00-21.30):
Kylling i karry med ris + salatbar + flutes
Saftevand og frugt.

Lørdag morgen (06.30-09.30):
Havregryn, cornflakes, rundstykker, rugbrød, pålægschokolade, marmelade (2 slags), smør, ost.
Mælk, kakaomælk, juice og frugt

Lørdag frokost (11.00-14.30):
Varme frikadeller, fiskefilet
Rugbrød / grovbrød, Smør, diverse pålæg
Pastasalat med flute
Saftevand og frugt.

Lørdag aften (17.30-20.30):
Lasagne + Salatbar + flutes
Saftevand og frugt. Et glas rødvin/ en øl til trænere/ledere

Søndag morgen (06.30-09.30):
Havregryn, cornflakes, rundstykker, rugbrød, pålægschokolade, marmelade (2 slags), smør, ost.
Mælk, kakaomælk, juice og frugt

Søndag middag (09.30-12.00):
Sandwich to go. Er pakket, så de kan spises på vej hjem.

Spisebilletter - sælges ikke i år!
Da vi er på max. kapacitet mht. deltagere i stævnet, sælges der IKKE spisebilletter i år!

Vi henviser i stedet til Føtex (Afstand 100 m.) eller Guldhammers, Firkløvervej 2, 8700 (Afstand 500 m.)

Hummel Cup - styregruppe

Administration
profilepic
Jeppe Svenning
Økonomi - stævnekontor
Sportslig ansvarlig
profilepic
Torsten Cargnelli
Kampprogram - stævnekontor
Koordinering
profilepic
Charlotte Gram
Vagtplaner
Koordinering
profilepic
Heidi Andersen
Koordinering
profilepic
Tanja Pihl
Materialer
ingen img
Bo Kundal Christensen
Opsætning
Materialer
profilepic
Kim Kokholm
Opsætning
Luk