Menu

Retningslinjer for lån af klubhus og lokaler

Retningslinjer for lån af FC Horsens klubhus

Hvem:

FC Horsens faciliteter omfattende salen, møderum og køkken kan udlånes til personer, der er medlem af

klubben og har funktion som leder, træner eller med i gruppen af frivillige hjælpere.

(faste udvalg som cafeteria, aktivitetsudvalg el. lign.).

 

Pris:

For at låne huset ovenstående betales 1000 kr., der går til vedligeholdelse af service, glas køkkenudstyr, inventar m.m.. Beløbet indbetales inden lånet af huset på

konto nr. 1685 3224695704, Husk at skrive navn og dato på, hvornår dun har booket FC Horsens og send en bekræftelse på, at pengene er overført på mail : først derefter er bookingen gældende.

 

Klubhuset udlånes ikke til "abefester" - hvilket er defineret som fester udelukkende med deltagelse af unge mennesker.

Hvornår:

Udlån kan kun lade sig gøre i tidsrum, hvor det ikke forstyrrer de sportslige aktiviteter. Det er udlåners pligt

at undersøge om udlån er muligt. Som udgangspunkt er udlån kun mulig i weekenderne inden for

tidsrummene, som angivet herunder:

 

Fredag kl. 16 - lørdag kl. 10

Lørdag kl. 15 - søndag kl. 10

 

Ovenstående tidsrammer gælder også for internt udlån. Trinene kan låne klublokalet til arrangementer til

hverdag - dog skal der være opmærksomhed på, at klubben er åben for andre og dermed også cafeteriet.

 

Lokalerne:

Låner overtager lokalerne som de er og forefindes og skal aflevere disse i samme stand. Sofagrupper

må ikke ommøbleres uden at det er aftalt med udlåner. Borde og stole må ikke skubbes hen over gulvet, men skal bæres.

Borde m.m. skal ved aflevering stå, som de blev modtaget, når andet ikke er aftalt med udlåner.

Ved brug af køkkenet skal anvendt udstyr og service være rengjort og placeret på rette plads i skabe og

skuffer. Før brugen af opvaskemaskinen skal brugsanvisningen gennemlæses. Madvarer skal behandles

hygiejnisk korrekt og forsvarligt.

Kun toiletter ved indgangen må benyttes.

Det skal meddeles udlåner, hvis man er så uheldig at ødelægge inventar, udstyr eller service.

Erstatningsbeløb opkræves.

Lokalerne skal afleveres rengjorte. Bordene skal tørres af, og gulvene fejes og vaskes. Udstyr til rengøring

findes i vaskerummet. Der fremsendes en regning på 1000 kr., hvis lokalet ikke er rengjort.