FC Horsens forlænger med MESTER-træner

27. juni 2022 kl. 14:42
Jesper Degnebolig fortsætter rejsen med en 1-årig forlængelse som ansvarlig for den kommende U19-årgang.
"Jeg har valgt at forlænge aftalen ét år af flere faktorer. Det sportslige setup i FC Horsens er fantastisk. Gode rammer og fantastiske frivillige der hjælper til, når der spørges efter hjælp. Samtidig fantastiske sparringsmuligheder med de øvrige trænere.
Årgangen jeg fortsætter med er også unik. Lige nu er det det Jyske mesterskab der er det overskyggende, men for at nå der til, skal der være en god base.
Især tilknytningen af Peter Ryom har flyttet på gruppen. Ikke bare for drengene, men også forældre gruppen.
Det næste års tid får vi en god mængde spillere retur fra efterskoler.
Det helt store mål for det kommende år er at integrere og fastholde så mange som muligt, og stadig løfte dem til højest mulige niveau", udtaler Jesper.
Udvalgsformand Dennis Pold udtaler:
"At sikre en forlængelse af aftalen med Jesper er enormt vigtig for os som klub, da han udover at have skabt en vinderkultur over de sidste 2 sæsoner også har vist, hvordan man kan få det maksimale ud af en gruppe drenge via dygtig mandskabspleje - samt meget stor faglighed.
Jesper bidrager ligeledes meget til den generelle udvikling af klubben FC Horsens, da han har en stor erfaring fra flere funktioner i andre foreningsklubber", fortæller Dennis Pold, og fortsætter:
"Vi har hele 2 dygtige U19 hold efter sommerferien, det er ret unikt, og noget mange misunder. Her skal en stor del af æren tilskrives trænerteamet på dette trin", slutter en ovenud glad Dennis Pold.
Udtalelserne kommer på bagkant af titlen som Jysk Mester i U17 liga 1.