FC Horsens med ny tøj leverandør

image FC Horsens med ny tøj leverandør
09. oktober 2020 kl. 10:04

Gennem flere årtier har FC Horsens haft Sport-Direct som leverandør af spillertøj til Fc Horsens medlemmer og trænere i samarbejde med Hummel. I forbindelse med forhandling af ny tøjkontrakt fra 2021 -2023 har FC Horsens valgt en ny leverandør, nemlig Sportmaster. FC Horsens byder Sportmaster velkommen til klubben og vil takke Sport-Direct for et godt, langt og loyalt samarbejde. FC vil fortsætte dette gode loyale samarbejde indtil udgangen af 2020.

Fra 2021 vil Sportmaster være vores leverandør af spillertøj til klubbens medlemmer og trænere, et samarbejde vi i FC Horsens ser frem til - og som meget gerne skal komme vores medlemmer tilgode. Samtidig er der glæde over at FC Horsens igen forlænger med Hummel som det sportsmærke klubben spiller i. Hos Hummel er der glæde over, at FC Horsens fortsætter med at spille med de karakteristiske vinkler på trøjen i de kommende år. Aftaleansvarlig for hummel, Karsten Heilskov siger herom:

- ”Vi har et rigtig langt og godt samarbejde med FC Horsens , og vi er super glade for forlængelsen.. Vi sætter stor pris på samarbejdet, og glæder os til at skabe endnu flere gode resultater og mere historie sammen”.
PRESSEMEDDELELSE

FC Horsens og SPORTMASTER/Hummel indgår aftale for de næste 3 år

FC Horsens har netop indgået et nyt tæt samarbejde med Danmarks største sportskæde, SPORTMASTER.

Danmarks største sportskæde, SPORTMASTER, har lavet en samarbejdsaftale med FC Horsens. Dermed forenes SPORTMASTER’s ambition om at styrke lokalindsatsen i Horsens

Vi er meget stolte af aftalen med FC Horsens. Fodboldbold en sportsgren, som vi hos SPORTMASTER har arbejdet med i mange år. Vi ser frem til sammen med FC Horsens at sætte rammerne for stribevis af gode oplevelser for medlemmerne i FC Horsens, ” siger Teamsport Ansvarlig hos SPORTMASTER, Mik Geertsen, der samtidig håber, at aftalen med klubben bidrager til at booste omsætningen hos SPORTMASTER i Horsens hvor man har fået en ny flot butik ved Løvbjerg Centeret ved Bilka.

Rådgivning til klubbens medlemmer
Aftalen mellem SPORTMASTER og FC Horsens indebærer bl.a., at klubbens medlemmer får adgang til favorable priser og det bedste udstyr fra Hummel. FC Horsens klubkollektion vil have en synlig placering i butikken så medlemmer altid vil kunne prøve størrelser og bestille Klubkollektionen ved personalet i SPORTMASTER Horsens. Ydermere vil der blive udarbejdet en WEB SHOP hvor medlemmer kan købe deres klubkollektion & handle fodboldstøvler m.m. på www.sportmaster.dk

Et nyt tiltag er at medlemmer kan optjene penge til klubben når de handler ved SPORTMASTER Horsens. Mere omkring dette følger senere.

Kontaktinformation for uddybning af samarbejdet
Mik Geertsen, Teamsport Manager hos SPORTMASTER, mobil 24 52 57 99