Fuldt hus til andespil

29. november 2019 kl. 15:05
Overskuddet går til pigernes stævner og ture

Nøjagtigt en måned før jul nærmere betegnet søndag den 24. november blev der afholdt andespil i klubhuset. I et stort set proppet klubhus dystede spillere, forældre, søskende, bedsteforældre og sågar oldeforældre om en masse dejlige gevinster skænket af lokale erhvervsdrivende og sponsorer.

Kim Schreiber, formand for Aktivitetsudvalget i pigeafdelingen tog teten som opråber og holdt godt styr på tallene.

Andespillet gav et flot overskud, som går til pigespillernes ture til stævner og cups m.m.

Tak til alle for det store fremmøde og tak til alle sponsorer for de mange gevinster. Tak til Føtex, Bankagervej for gaveposer.

Aktivitetsudvalget står udover andespillet for det populære træningsstævne Hummel Cup samt udlandsture og for den fælles tur til Dana Cup i Hjørring for alle U12-U18 Piger i klubben.

/ Aktivitetsudvalget i Pigeafdelingen

Link: http://www.fchorsens.dk/klubnyt/klubben/andespil-24-november/