Køb sæsonkort til AC Horsens med god rabat og kick back

Hanne Bloch
09. februar 2017 kl. 18:07

Sæsonkort til AC Horsens' forårskampe

Du har som medlem mulighed for at købe sæsonkort til alle forårets hjemmekampe til følgende priser:

300 kr. for børn (3-15 år) (normalpris 400 kr.)

550 kr. for voksne (normalpris 600 kr.)

Sæsonkortet gælder selvfølgelig også til slutspillet :-).

For hvert solgte sæsonkort går der 50 kroner direkte retur til FC Horsens.

Hvordan køber jeg sæsonkortet?

Du har to muligheder:

1. Overfør pengene for det/de sæsonkort du ønsker at købe til MobilePay på 20 64 29 79 (Hanne Bloch Brandt) inkl. en mail også til Hanne på fchorsens2008@gmail.com, hvor du sender følgende oplysninger på den/de, som skal købe sæsonkortet: Navn, årgang, adresse, by, tlf. og mailadresse. Det er vigtigt, at du husker at sende mailen, så vi ved, hvem sæsonkortet skal udstedes til :-). Overførsel samt mail skal være modtaget senest den 16. februar.

2. Har du ikke mulighed for at overføre via MobilePay, så er du meget velkommen til at møde op på FC's kontor tirsdag den 14. februar mellem 17-18.30 og købe dit sæsonkort kontant (ingen dankort). Medbring lige penge.

Obs: har du et barn der er medlem i FC Horsens, så har du som forælder/husstand selvfølgelig også mulighed for at købe sæsonkort med rabat til resten af familien :-).