VIGTIGT !! Covid-19 update

02. december 2021 kl. 09:05

Kære Alle
Smittetallet i Horsens Kommune er fortsat stigende, som betyder, at Horsens Kommune iværksætter tiltag på børne-, skole- og fritidsområdet, herunder idræts- og foreningslivet.

Som klub bakker vi op om tiltagene og følger kommunens anbefaling, som træder i kraft fra idag torsdag den 2/12 og indtil vi hører nyt:

- Træning, kampe, turneringsaktiviteter, stævner mv. kan fortsat gennemføres med øget fokus på smitteforebyggende foranstaltninger
- alle møder op omklædte til træning, hvorved vi lukker vores omklædningsrum d.d
- alle vores hold-afslutnings/julearrangementer og forældremøder aflyses fra d.d.
- alle børn skal så vidt muligt afleveres og hentes udendørs. Forældre og andre voksne opfordres endvidere til at holde afstand. Afstandsanbefalingen gælder ikke mellem udøvere og trænere.
- møder i mindre grupper kan forsat afholdes i FC Horsens lokaler
- julegaveudlevering fra bestyrelsen til trænere vil fortsat blive udført. Der opfordres til, at der er 1 træner for hvert hold, som henter gaverne.

Vi håber at vi sammen kan stoppe stigningen og snarest komme tilbage til ‘normal tilstand’.

Med ønske om en god december
FC Horsens Bestyrelse