Årets FC'er er Jeppe Svenning - kom og fejr ham lørdag den 25.05 kl. 9 i forbindelse med FC Horsens' standerhejsning og fodbolddag

10. maj 2024 kl. 09:26

Til årets generalforsamling måtte vi desværre sige farvel og tusinde tak til Jeppe Svenning for at være en del af klubben i 12 år. Jeppe har blandt andet været en del af Bestyrelsen og Pigeudvalget gennem rigtig mange år - og de sidste år har han også været formand for Pigeudvalget, som han har betrådt til fulde.

Nu er vi heldig at få ham at se igen, da han skal hyldes som årets FC'er. Fejringen sker i forbindelse med vores standerhejsning lørdag den 25.05 kl. 9.00. hvor der også serveres morgenmad.

I indstillingen stod der blandt andet:

Jeppe har gennem sine mange år i FC altid evnet at været imødekommende, fundet kompromisser og handlet som en sand diplomat for klubbens medlemmer. En evne, som har været utrolig værdifuld for klubben.
Jeppe har gjort en betydelig forskel for pigefodbold for at skabe lige muligheder og et inkluderende miljø for alle piger i FC. Han har altid været parat til at træde til og tage bolden/opgaven, uanset hvor udfordrende den måtte være. Hans vilje til at tackle problemerne direkte og finde løsninger på bedst mulig vis er en stor inspiration for os alle.
Jeppe har vist os, at med tålmodighed, vedholdenhed og en positiv holdning kan ethvert problem overvindes.

Vi håber at se rigtig mange til denne fejring.

På vegne af FC' Bestyrelse
Christina Egelund Antonsen