Corona update (1)

11. januar 2022 kl. 14:24

Kære Alle,

GDT NYTÅR !

Vi åbner lidt mere op i klubben, så der nu kan afholdes spillermøder el. anden klub aktivitet i klublokalet/ cafeteria området- max 50 personer i lokalet.
Dog med en store opmærksomhed på, at aktiviteten skal være i faste grupper/ hold og fodboldrelateret.

Øvrige gældende regler:
- Der SKAL benyttes mundbind el. Visir for personer over 12 år i klubhuset og i træningsrummet (dog ikke under selve aktiviteten og når man sidder ned).
- Alle møder op omklædte til træning (vores omklædningsrum er lukket)
- Alle børn skal så vidt muligt afleveres og hentes udendørs. Forældre og andre voksne opfordres endvidere til at holde afstand. Afstandsanbefalingen gælder ikke mellem udøvere og trænere.

Vi skal passe på hinanden og være meget forsigtige i denne tid, så vi håber, I vil tage alle forholdsregler og overveje om aktiviteterne i klubhuset skal afholdes - eller om de kan vente, til vi har mere ‘hånd om COVID-19’.

De bedste hilsner
Bestyrelsen

NB! Husk ved brug af cafeteriet eller mødelokale skal der bookes via fchorsensmaria@yahoo.com, dette kan gøres mandag til torsdag.