FC Horsens genåbner fodbolden

image OPDATERET MED TRÆNINGSTIDER!
25. februar 2021 kl. 10:15
Træning igen fra mandag 1. marts

OPDATERET MED GÆLDENDE TRÆNINGSTIDER PR. 1. MARTS:

Træningstider drenge/herresenior

Træningstider piger/kvindesenior

Juhuu! Vi kan spille fodbold igen!

Med regeringens genåbningsplan bliver det muligt at træne i grupper á 25 personer for al udendørs idræt. Det betyder, at FC Horsens kan genåbne fra mandag den 1. marts og igen tilbyde træning for alle.

Formand Mogens Hansen:  - Vi glæder os til at alle vores medlemmer igen kan komme ud på banerne og få røde kinder og sved på panden. Vi har alle savnet fodbolden og kammeratskabet på holdene. Nogle har haft det svært med hjemmeundervisning og isolation, og med genåbningen bliver det dejligt igen at få liv på banerne. Dog skal vi alle sammen huske, at vi fortsat lever i en pandemi, og vi skal alle hjælpe til med at huske de gode vaner og undgå smitte.

I øjeblikket afventer klubben en ny coronaprotol og de gældende retningslinjer fra DBU. Men det ligger klart, at bolden igen ruller fra på mandag. I kulissen arbejdes der på højtryk med en nød-træningsplan, for at skaffe træningstid til alle klubbens hold på kunstgræsbanen. Træningstiderne i nødplanen forventes klar i weekenden.

Først fra ca. 1. april plejer Horsens Kommune at åbne for spil på græsbanerne, og til den til vil en almindelig træningsplan træde i kraft.

Link til artikel i Horsens Folkeblad (Fodboldspillere er som forårskåde køer)

Bestyrelsesformand
Christina Egelund Antonsen