FC Horsens søger cafeteriabestyrer

06. marts 2024 kl. 08:01

Cafeteriabestyrer til FC Horsens

FC Horsens søger en engageret og serviceminded cafeteriabestyrer til vores klublokaler. Vi søger en cafeteriabestyrer til at være ansvarlig for drift og servicering af vores cafeteria samt koordinering af vores boder ved fodboldbanerne.

Ansvarsområder:

• Drift af cafeteriet i henhold til åbningstiderne: mandag & torsdag kl. 17-21 samt i weekenden ifølge kampplan (kl. 10-15).
  • Sikre en høj standard af kundeservice og gæsteoplevelse i cafeteriet.
  • Bestilling af forsyninger, herunder øl, vand, kaffe, toast, frugt, slik osv.
  • Salg og betjening af gæster i cafeteriet.
  • Koordinering af boder ved fodboldbanerne, herunder planlægning af hold, bestilling af varer samt udlevering og pakning af varer.

Kvalifikationer:

• Erfaring inden for lignende stilling er en fordel, men ikke et krav.
  • Serviceminded, positiv og imødekommende attitude over for både kunder og medlemmer.
  • Evne til at arbejde selvstændigt og i et travlt miljø.
  • Fleksibel med arbejdstider, da der kan forekomme ændringer ifølge kampplanen.
  • Mod til at udvikle og implementere nye koncepter med henblik på at fremme sammenhold, glæde og udvikling i FC Horsens.

Vi tilbyder:

• Honorar i henhold til kvalifikationer og erfaring.
  • Overskudsbetaling af omsætningen årligt.

Hvis du har erfaringen og de nødvendige kvalifikationer til at blive en del af FC Horsens, så opfordrer vi dig til at sende din ansøgning og CV til info@fchorsens.dk. Har du brug for mere viden om opgaven, kan du kontakte Christina Egelund Antonsen, formand i FC Horsens på 2984 8129.

Hvem er vi?

I FC Horsens stræber vi efter mere end bare sejre på banen. Vi er en klub, der bygger på værdier, som definerer vores fællesskab og vores tilgang til fodbold.

Sammenhold

Vores klub er et fællesskab, hvor alle bidrager og hjælper hinanden. Vi tror på, at styrken i vores klub ligger i den støtte, vi giver hinanden, både på og uden for banen. Hos os er fairplay ikke bare et ord, det er en grundlæggende holdning. Vi taler altid pænt til og om hinanden, og vi værdsætter, at alle har ret til at spille fodbold på det niveau, de tilhører. I FC Horsens er vi et hold, hvor ingen bliver efterladt bagud, og hvor vi fejrer sejre sammen og støtter hinanden i modgang.

Glæde

Glæde er en central del af vores klub. Vi stræber efter begejstring og god trivsel blandt vores spillere. Hos FC Horsens er banen ikke bare et sted, hvor vi spiller fodbold; det er alles legeplads. Vi tror på, at det er gennem glæden ved spillet, at vi opnår vores største præstationer og skaber de bedste minder.

Udvikling

Udvikling er en kontinuerlig proces i FC Horsens. Vi investerer i engagerede og uddannede trænere og ledere, som guider vores spillere på deres rejse. Vi tror på, at fodbold ikke kun handler om at vinde kampe, men også om dannelse og uddannelse igennem sporten. Vi søger altid efter talent og tilbyder muligheder for progression i udviklingen, både for vores spillere og trænere. Hos os er der altid plads til at lære og vokse, både som individ og som hold.

I FC Horsens er vores værdier ikke bare ord på papir; de er en integreret del af vores DNA som klub. Vi er stolte af vores sammenhold, glæde og fokus på udvikling, og vi ser frem til at byde dig velkommen i vores fællesskab på banen. Sammen skaber vi magi på grønsværen og uden for den. Velkommen til FC Horsens - hvor fodbold handler om mere end bare spillet.

Vi gør det SGU !