FC Horsens søger cheftræner til Jyllands bedste U19 L1 hold.

21. oktober 2022 kl. 08:06
I FC Horsens herreungdom søger vi fra årsskiftet en U19 cheftræner til vores L1 hold, som i sommer blandt andet blev Jysk Mester!
Vores U19 hold er inde i en rivende udvikling. Der er mere end 45 spillere på årgangen, og deltager med både et L1 og L3 hold, som begge fører deres respektive rækker pt.
Der er aftaler med assistenttræner og træner for 2. holdet til den kommende sæson.

Vi tilbyder:
- Godtgørelse efter kvalifikationer
- Tøjpakke
- Uddannelse og fodboldfaglig sparring
- Et godt trænermiljø
- Gode faciliteter
Det er en særdeles sammentømret gruppe, som er vokset gennem de sidste mange sæsoner. Flere har allerede fået debut på klubbens første hold i S1 senior.
Herudover har der historisk set altid været en enorm opbakning fra forældregruppen, som støtter hele årgangen. Både til kampe som ved afvikling af sociale arrangementer.
Kunne du have interesse i at træne denne talentfulde årgang, så tøv ikke med at henvende dig. Vi tager gerne en uforpligtende snak om, hvad vi kan tilbyde i FC Horsens, og hvad vi forventer af vores trænere. Interesserede må meget gerne henvende sig til Kim Øyan på kioy@via.dk eller Dennis Pold på dennispold@gmail.com.
FC Horsens er en af Jyllands største klubber med ca. 1.000 medlemmer. Vi har nogle rigtig gode faciliteter, som blandt andet tæller 2 kunstbaner og ikke mindst en helt ny bold- og bevægelsespark til mere end 6 mio. kr.
Vi prioriterer både det sportslige og sociale højt. Både for spillerne men bestemt også for trænerne.
Kunne du tænke dig at blive en del af det gode fællesskab i FC Horsens, så kontakt os hurtigst muligt.