Martin Søby binder sig som træner for FC Horsens 3. hold.

25. maj 2023 kl. 15:45
Det er en ægte klubmand, som går fra aktiv spiller til træner og delvis aktiv for Serie 4.
Martin udtaler:
"Jeg har lavet en aftale med FC, da jeg så en mulighed i at komme tilbage til klubben efter en afstikker til Juelsminde. Det var oplagt for mig at vende tilbage til klubben, som træner, og være en del af det gode sammenhold i klubben, som vi har.
Herreudvalgsformand Dennis Pold supplerer:
"Martin Søby er endnu en klubmand, som har spillet et utal af kampe for diverse senior hold i FC Horsens. Han begyndte at vise sig lidt i FC op til indeværende sæson - efter en lille afstikker. Vi så et potentiale i ham som træner. Det potentiale kan vi udvikle på, da han indgår i et godt trænersetup på klubbens 3 herreseniorhold. Herudover kan vi få ham på noget uddannelse gennem DBU.
Han er en fantastisk tilføjelse til en seniortrup hvor der udover den gode fodbold også skal være plads til sociale del af foreningskulturen."