Medlems fordelskort

25. marts 2021 kl. 07:36
FC HORSENS lancerer et nyt medlems-fordelskort til klubbens medlemmer

FC Horsens har brugt Covid-tiden på at se på nye muligheder for vores medlemmer. Derfor er vi stolte over at lancere et nyt medlem-fordelskort, som kan tilgås i DBU' Fodbold app under ikonet DBU Wallet. Medlemskortet vedrører medlemskabet i FC Horsens. De spillere med kontaktpersoner (fx forældre) har ligeledes kortet i deres DBU Wallet.

Som medlem vil der ikke være nogen udgift forbundet ved brug af kortet, det betaler klubben.

Medlems-fordelskortet kan benyttes hos FC Horsens sponsorer og samarbejdspartner, som giver rabat eller tilbud på forskellige ting.  Som klub vil vi gerne støtte op om vores sponsorer og samarbejdspartner, og vi håber I medlemmer også vil bakke op om rabatsatserne og tilbuddene.

Vi har på nuværende tidspunkt indgået aftale med følgende – indhold i aftalerne fremgår på kortet:

• Designa 50/20 %
  • Malerhuset Kjærhus 25 %
  • Fit og sund, eksklusiv træningstilbud
  • MD Sport og Fysioterapi 15 %
  • Guldhammer 10 %
  • Dio Vino 10 %
  • Fotograf Lars Reese, eksklusiv tilbud på fotografering

Forhåbentlig vil der komme flere til. Hvis du kender en sponsor eller samarbejdspartner, som gerne vil være en del af vores medlem-fordelskort, må I meget gerne kontakte Sponsorudvalget, som vil indgå aftale herom link til sponsorteamet (Nederst på siden)