Middelfart Sparekasse med flot donation til fællesskabet

image Heidi Andersen og Bo Kundal Jacobsen fra Pigeudvalget med det synlige bevis – en stor check med beløbet 12.500 kr. til styrkelse af fællesskabet i klubben
Torsten Cargnelli
12. januar 2024 kl. 11:55

FC Horsens Pigeafdeling har modtaget en flot donation på 12.500 kr. fra Fællesskabspuljen i Middelfart Sparekasse.  Det var en artig og glædelig overraskelse, da klubben mod slutningen af året fik besked om at være udvalgt til at modtage midler fra Middelfart Sparekasses Fællesskabspulje.

Bag indstillingen stod en kær ven af klubbens pigeafdeling, nemlig Walther Andersen, der som kunde i banken havde valgt at indstille klubbens pigeafdeling til en stor anerkendelse for arbejdet med det gode fællesskab i klubben. Et arbejde, som Walther og hans kone Eva i en årrække begge var en meget stor del af som primusmotorer og drivkræfter omkring en række aktiviteter og klubtraditioner som fx Hummel Cup, udlandsture og ture til Dana Cup.

Tak til Walther for at påtænke FC Horsens med sin indstilling og samtidig en stor tak til Middelfart Sparekasse. Vi vil fortsætte det gode arbejde på at styrke fællesskabet og sammenholdet i klubben.

Link til nyhed på Middelfart Sparekasses hjemmeside

/Pigeudvalget

Klubben
01. december kl. 20:39 Walther Andersen tildelt DBU Jyllands "Gør en forskel prisen"