NRGI værdipulje

image FC Horsens har modtaget 149.500 kr. fra NRGI værdipulje til modernisering og effektivisering af nuværende belysningsanlæg i klubhuset.
24. marts 2021 kl. 08:13

FC Horsens har modtaget økonomisk støtte fra NRGI værdipulje til udskiftning af de eksisterende belysninger til nye og mere tidssvarende LED belysninger i hele klubhuset. Det nye belysningsanlæg vil give et bedre og mere indbydende lys i klubhuset til gode for klubbens medlemmer, trænere, forældre og gæster som færdes i FC Horsens. FC Horsens ser, at denne udskiftning medfører, at vi bliver en del af den grønne omstilling, idet klubhuset opnår en reducering af sit energiforbrug. I øjeblikket pågår udskiftningen af belysningen af ELTeam Vest sammen med FC Horsens frivillige, hvor der samtidig bliver sat nye lofter op i cafeterieområdet og i klubbens 2 mødelokaler.

Alt i alt bidrager denne støtte fra NRGI værdipulje til, at klubben 'vil fremstå som ny' når der åbnes op for klubhuset, idet klubhuset har gennemgået en total modernisering fra gulv til loft. FC Horsens siger tusinde tak til NRGI værdipulje for støtten til nye belysningsanlæg.