Standerhejsning og 'FC Horsens Ven'

03. april 2022 kl. 15:52
Lørdag blev en gl. tradition bragt til live, nemlig klubbens standerhejsning hvor flaget blev hejst for at melde os klar til græssæsonen. Mange spillere, trænere og venner af klubben var mødt op, hvor man samtidig hyldede en ‘ FC Horsens Ven’- en pris for at have tilført FC Horsens, en væsentlig indsats der spejler sig i FC Horsens værdier: sammenhold, glæde og udvikling. Flere var blevet indstillet til prisen, og årets FC ven blev Thomas Rasmussen også kaldet 'Bjørnen' i klubben.
I indstillingen blev der bla skrevet:
Thomas har været en del af FC i 12 år og i mange af de år været træner for to herrer ungdomshold. Samtidig har Thomas ydet en stor indsats til drengenes Pokal Cup i august måned, både opbygning og nedtagning og han tager også gerne en toilettjans eller blot rydder op på pladsen. Der er ikke noget som er for småt for Thomas.
Dertil lægges mærke til, at Thomas har været en stor del af renoveringen af klubhuset under Corona-nedlukningen. Hvor resultatet er blevet super flot! Sluttelig er Thomas også at finde på anlægget (man føler næsten altid) - om det er tidlig morgen eller sent aften. Thomas er bare på FCH området evig og altid.
Thomas har altid en glad kommentar eller et meget karakteristisk grin som kan høres overalt, som gør at man selv bliver i godt humør “ Bjørnen” er en af “Vennerne” og skal være den første, som får denne hyldest. Lad FCH glædes ved denne “ven”.