Menu

Hvordan booker jeg klubhuset og mødelokaler ?

Hold i FC Horsens
Alle hold i FC Horsens har mulighed for at låne klubhuset eller et af mødelokalerne til diverse arrangementer eller møder. 
I weekenden kan man låne klubhuset og køkkenet fra kl. 17.00 – 10.00
I hverdagene kan man booke sig ind på afslutninger m.m.
Skal man holde forældremøde, så er man meget velkommen til at bruge mødelokalerne. Alternativt kan man få klubhuset for sig selv fra kl. 20.30.
Vil man gerne booke klubhuset til en overnatning for holdet, så kan man sagtens det, så har man det fra kl. 17.00 til kl. 9.00 den efterfølgende dag.
Træner og leder samt sponsorer
Som træner, leder eller sponsor i klubben har man også mulighed for at låne klubhuset mod et administrationsgebyr- se retningslinjerne.
For at låne klubhuset og mødelokalerne skal I tjekke kalenderne for at se, om det ønskede tidspunkt er ledigt eller send en forespørgsel til Maria Malmstrøm - fchorsens98@yahoo.dk, som også sørger for at booke jer ind. Bookingen er dog først aktuel, når du har modtaget en bekræftelse på mail  :-).
Når man har lånt klubhuset eller et af mødelokalerne, så er man ansvarlig for at aflevere det i pæn og opryddet stand. Se retningslinjerne i det separate punkt.
Retningslinjer for lån af FC Horsens klubhus
Hvem:
FC Horsens faciliteter omfattende salen, møderum og køkken kan udlånes til personer, der er medlem af klubben og har funktion som træner eller leder (det vil sige, hvis man er  holdledere, trinledere eller  personer i stående udvalg eller i bestyrelsen)
Dernæst kan sølvsponsorer låne lokalerne x 1 årligt og guld + ekslusive sponsorer x 2 årligt
 
Pris:
For at låne huset ovenstående betales 1000 kr., der går til vedligeholdelse af service, glas køkkenudstyr, inventar m.m.. Dernæst er det obligatorisk at betale for rengøring af huset, 500 kr, udover at man selv rydder op og fejer etc.. Beløbet indbetales inden lånet af huset på konto nr. 1685 3224695704, Husk at skrive navn og dato på, hvornår du har booket FC Horsens og send en bekræftelse på, at pengene er overført på mail : først derefter er bookingen gældende.
 
Klubhuset udlånes ikke til "abefester" - hvilket er defineret som fester udelukkende med deltagelse af unge mennesker.
Hvornår:
Udlån kan kun lade sig gøre i tidsrum, hvor det ikke forstyrrer de sportslige aktiviteter. Det er udlåners pligt at undersøge om udlån er muligt. Som udgangspunkt er udlån kun mulig i weekenderne inden for tidsrummene, som angivet herunder:
 
Fredag kl. 17 - lørdag kl. 10
Lørdag kl. 15 - søndag kl. 10
 
Ovenstående tidsrammer gælder også for internt udlån. Trinene kan låne klublokalet til arrangementer til
hverdag - dog skal der være opmærksomhed på, at klubben er åben for andre og dermed også cafeteriet.
 
Lokalerne:
Låner overtager lokalerne som de er og forefindes og skal aflevere disse i samme stand. Sofagrupper må ikke ommøbleres uden at det er aftalt med udlåner. Borde og stole må ikke skubbes hen over gulvet, men skal bæres.
Borde m.m. skal ved aflevering stå, som de blev modtaget, når andet ikke er aftalt med udlåner.
Ved brug af køkkenet skal anvendt udstyr og service være rengjort og placeret på rette plads i skabe og skuffer. Før brugen af opvaskemaskinen skal brugsanvisningen gennemlæses. Madvarer skal behandles hygiejnisk korrekt og forsvarligt.
Kun toiletter ved indgangen må benyttes.

Det skal meddeles udlåner, hvis man er så uheldig at ødelægge inventar, udstyr eller service. Erstatningsbeløb opkræves.

Lokalerne skal afleveres ryddet op. Bordene skal tørres af, og gulvene fejes. Udstyr til dette findes i vaskerummet. Der fremsendes en regning på 1000 kr., hvis lokalet ikke leveres i ordentlig stand.