Menu

Hummel Cup 8:8 info

image

Hummel Cup - Sport24 Cup - god matchning for alle

U11 - U13 Piger 8:8 afvikles 28.-30. marts 2025

Vi anbefaler, at klubberne tilmelder sig så hurtigt som muligt, for at sikre en plads. Husk I er først tilmeldt, når stævnegebyret er betalt og registreret. 

  • Alle kampe afvikles på kunstgræs
  • Uddannede kampledere
  • 1 kamp fredag, 2 kampe lørdag, 1 kamp søndag (modstander aftales lørdag aften)
  • Spilletid 2x 25 min.
  • God forplejning
  • Indkvartering på Bankagerskolen, Bankagervej 99, 8700 Horsens

Deltagergebyr 695 kr. pr. spiller. Holdgebyr 1000 kr. inkl. 2 ledere.
50% rabat på holdgebyret ved tilmelding inden 1/3-25. Rabatkode: HUMMEL50
Deltagergebyret betales senest den 1. marts 2025.

Tilmeld hold (Tilmelding efter først til mølle princippet)

Beløbet indbetales på konto: 1685 3224695720. Husk at angive referencenr.

Tilmeldingsfrist 1. marts 2025

Spilleregler:

  • Spilletiden er 2x 25 min. med mindre at holdene aftaler andet indbyrdes.
  • Der spilles efter DBU Jyllands regler + der tages en spiller ud ved føring 3-0.
  • Der er fri udskiftning under hele stævnet og ingen begrænsning på et holds størrelse. Hummel Cup er et træningsstævne, og vi opfordrer holdene til at tænke på udvikling frem for resultater samt at alle hold udviser fair play overfor modstandere, trænere, dommere. Dette gælder også forældre og tilskuere.

Spillesteder:

  • Designa Arena Kunstgræs 1, Bankagervej 83, 8700 Horsens (FC Horsens)
  • Designa Arena Kunstgræs 2, Bankagervej 83, 8700 Horsens (FC Horsens)

Ankomst og indkvartering:
Holdene skal melde deres ankomst på stævnekontoret. Her afregnes for evt. ekstra deltagere eller ekstra ledere. Herefter anvisning af klasselokaler og indkvartering. 

Al Parkering foregår på skolens parkeringsplads - Ingen parkering på brandveje nær skolens bygninger!

Kampprogram 8:8
Kampprogrammet dannes ud fra holdenes tilmeldinger samt evt. resultater i turneringen i efteråret 2025. Vi forsøger at skabe et kampprogram med gode og jævnbyrdige kampe, der kan give holdene en god matchning. 

Vi opfordrer samtidig trænerne til at tale sammen om kampene og skabe de bedste vilkår for spillerne. 

Online kampprogram klik her

Kampprogram søndag 8:8:
Kampprogrammet dannes lørdag aften ud fra resultaterne i stævnet.

Pauseaktiviteter:

  • Benyt Sydbyens Bevægelsespark
  • My Selfie kamera
  • Storskærm
  • Konkurrencer
  • Bowl 'n Fun (egenbetaling)
  • Megascope biograf (egenbetaling)

Komplet stævneprogram med indkvartering og praktiske informationer
Hent stævneprogrammet her

Ophold og ordensregler:

  • Holdene indkvarteres på:
  • Bankagerskolen, Bankagervej 99, 8700 Horsens
  • WI-FI: Horsens Hotspot / HK-Hotspot. Kode: horsens2012
  • Alle skal være på værelserne kl. 22.30 - ro senest kl. 23.00
  • Der er separate lederrum til mandlige ledere
  • Afrejse: Trænere og ledere er ansvarlige for at lokalerne er fejet samt stole og borde er stillet på plads. Klasselokalet skal godkendes af Stævnekontoret inden afrejse.

Menuplan:

  • Gratis frugt til spillere, trænere og ledere
  • Gratis kaffe / the til trænere og ledere

Fredag aften (18.00-21.30):
Kyllingegyros med ris + salatbar + flutes
Saftevand og frugt.

Lørdag morgen (06.30-09.30):
Havregryn, cornflakes, rundstykker, rugbrød, pålægschokolade, marmelade (2 slags), smør, ost.
Mælk, kakaomælk, juice og frugt

Lørdag frokost (11.00-14.30):
Varme frikadeller, fiskefilet
Rugbrød / grovbrød, Smør, diverse pålæg
Pastasalat med flute
Saftevand og frugt.

Lørdag aften (17.30-20.30):
Bolo m. kartoffelmos + salatbar + flutes
Saftevand og frugt. Et glas rødvin/ en øl til trænere/ledere

Søndag morgen (06.30-09.30):
Havregryn, cornflakes, rundstykker, rugbrød, pålægschokolade, marmelade (2 slags), smør, ost.
Mælk, kakaomælk, juice og frugt

Søndag middag (09.30-12.00):
Sandwich to go. Er pakket, så de kan spises på vej hjem.

Spisebilletter - sælges ved stævnekontoret

Spisebilletter til forældre, bedsteforældre og søskende:

Morgenmad: 40 kr. (børn 30 kr.)

Frokost og aftensmad: 60 kr. (børn 45 kr.)

Betaling med Mobilepay 551872 - FC Horsens Piger

Vi henviser desuden til vores samarbejdspartnere Føtex (Afstand 100 m.) og Guldhammers, Firkløvervej 2, 8700 (Afstand 500 m.)

Hummel Cup - styregruppe

Sportslig ansvarlig
profilepic
Torsten Cargnelli
Kampprogram - stævnekontor
Koordinering
profilepic
Charlotte Gram
Vagtplaner - forplejning
Koordinering
profilepic
Heidi Andersen
Vagtplaner - forplejning
Materialer
ingen img
Bo Kundal Christensen
Opsætning
Tilmelding
profilepic
Kim Kokholm
Fakturering

Kampledere

profilepic
Anders Bjerregaard Maxen
ingen img
Dennis Larsen
profilepic
Jesper Stensig Tange
profilepic
Lars Flemming Naldal
ingen img
Laura Østergaard Schytte
profilepic
Maria Holm Christensen
ingen img
Mathias Visgaard Sørensen
profilepic
Torsten Cargnelli
profilepic
Victor Elkjær Kokholm
Luk